Verzending en Bezorging


Levertijd Gratis verzending Het pakket online tracken
Recycling oude apparatuur Pre-ordering Terug naar Klantenservice



Levertijd

* Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis

ezHome.nl biedt je de beste bezorgservice op internet. Bestel je op werkdagen voor 16.00 uur met iDEAL, creditcard of onder rembours, dan heb je jouw bestelling de volgende dag in huis.

* Direct uit eigen voorraad leverbaar

Bij elk product zie je direct de actuele voorraadstatus in ons magazijn. Is een product tijdelijk uitverkocht? Laat dan op de productpagina je e-mailadres achter. Je ontvangt dan automatisch een e-mail en/of sms zodra het product weer op voorraad is.

* Levertijd bij vooruitbetaling

Bij vooruitbetaling kan het 1 tot 3 werkdagen duren voor wij jouw betaling hebben ontvangen. Bij ontvangst krijg je per e-mail bericht en wordt jouw bestelling nog dezelfde dag verstuurd.

* Bezorging op zaterdag

Bestellingen onder rembours (betalen aan de postbode) worden door Post NL Post niet op zaterdag afgeleverd. Voor andere betaalmethoden geldt deze beperking niet.

* Kies je gewenste leverdatum

Tot maximaal een week vooruit kun je jouw bestelling eenvoudig op de dag en tijdstip laten bezorgen die voor jou het beste uitkomt. Vanwege de afwijkende orderafhandeling is het helaas niet mogelijk een leverdatum te kiezen bij bestellingen die je onder vooruitbetaling bestelt. 

* Indien je niet thuis bent

Als je niet thuis bent bij aflevering, kun je dit aangeven in de bestelling. Je bestelling wordt  de volgende dag opnieuw aangeboden. Mis je ook deze aflevering, dan kun je de bestelling nog 3 weken ophalen op het postkantoor. Een bestelling onder rembours kun je op het postkantoor ook met pin betalen.


Gratis verzending

Gratis verzendenVerzending is bij ezHome.nl is boven een orderbedrag van € 125,= altijd gratis. Daarnaast worden alle prijzen inclusief BTW getoond. Houd wel rekening met mogelijke betaalkosten bij betaling onder rembours. Kies je voor betaling met iDEAL of onder vooruitbetaling, dan worden geen extra kosten gerekend.

Het pakket online tracken

Met de Post NL pakketcode kun je jouw bestelling volgen op de website van de Post NL. Je vind deze code in de verzendbevestiging, die wij tussen 17.00 en 23.00 uur versturen. Bij kleinere producten die als briefpost worden verstuurd vind je geen pakketcode in de verzendbevestiging. Deze zendingen kunnen niet gevolgd worden via de website van Post NL.

Recycling oude apparatuur

Als consument (privégebruiker) kun je gratis en verantwoord van je oude apparatuur afkomen. Dit kan op 2 manieren:

  1. Je koopt een nieuw apparaat in een van onze winkels en levert het oude meteen bij ons in. Wij zorgen er dan voor dat jouw oude toestel verantwoord wordt afgevoerd. CoreTronics rekent hiervoor geen kosten.

  2. Je levert jouw oude apparaat in bij uw gemeente. De regels voor inzameling verschillen per regio, raadpleeg hiervoor de gemeentegids of de website van jouw gemeente.

Pre-ordering

Door te pre-orderen heb je de nieuwste producten als eerste in huis, oftewel op de dag van release. Houd wel rekening met de volgende voorwaarden:
  • Je bestelling wordt in één keer uitgeleverd

    Je bestelling wordt verstuurd als alle producten op voorraad zijn. Wil je voorradige artikelen nu al hebben? Bestel ze dan apart.

  • Betalen met iDEAL, creditcard of overschrijving

    Kies je voor pre-ordering, dan dient het bedrag volledig vooraf betaald te worden met iDEAL, creditcard of overschrijving. Betalen bij de postbode is helaas niet mogelijk.

  • Afhalen is niet mogelijk

    Helaas is het niet mogelijk jouw pre-order af te halen bij ons magazijn.

Pre-orderen kan alleen met geselecteerde producten. Voor andere producten kun je jouw e-mailadres en eventueel je mobiele telefoonnummer achterlaten op de pagina van het product - we sturen je een bericht zodra het weer op voorraad is.