Ruilen en retouren



14 dagen afkoelingsperiode Uitzonderingen Stappenplan ruilen en retourneren
Kosten Terug naar Klantenservice  



14 dagen afkoelingsperiode

Bij ezHome.nl kun je een artikel binnen 14 werkdagen ruilen of retourneren. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit en niet is gebruikt. Producten die beschadigd, gebruikt of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Voordat je een artikel retour zendt, moet je in het bezit zijn van een retournummer. Je kunt een retournummer aanvragen bij onze klantenservice.

Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Zie de uitzonderingen op de afkoelingsperiode voor een overzicht van uitgesloten artikelen.

 

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden:

  • Softwarepakketten en speciaal voor u bestelde inbouw accessoires.
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.
  • Afgesloten abonnementen, al dan niet in combinatie met hardware.

Heb je vragen over de mogelijkheid tot ruiling van je product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Stappenplan ruilen en retourneren

Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. 1 .Meld je RMA bij ons aan via je Account -> RMA aanvragen, wanneer je geen account hebt aangemaakt kan je de RMA aanmaken via de volgende link: RMA voor gast
  2. 2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van je verzoek.
  3. 3. Print je RMA-aanvraag en doe deze bij de te retourneren producten.
  4. 4. Na ontvangst van je zending, stuurt ezHome.nl een ontvangstbevestiging via e-mail .
  5. 5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag (excl verzendkosten) binnen 10 dagen terug, afhankelijk van je wens.

Is je artikel defect? Lees dan eerst Garantie en defecten.

 

Kosten

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, het pakket moet verzekerd worden verzonden.